No my v Mirousi na Drinopolu jsme na tom byli lip, i kdyz v nekterych hektickych dnech... Ale na firemni web bych tohle urcite nedal, to bych byl magor.
__________________
>>----------------<<
ALL YOUR WI-FI ARE BELONG TO US!
JOIN(T) US!
jmenuji se Stanislav Gaj jsem ředitelem firmy Czech Computer a rád bych reagoval na Vaše příspěvky:-)
Těší mě Vaše pozitivní reakce na naši firmu. Dali jsme se směrem spokojených zákazníků a aby se k nám rádi vraceli. To znamená řešit reklamace co nejlíp k Vaší spokojenosti, mít dobré ceny a personál, který bude rozumět věci a hlavně bude ochotný a vstřícný.
Myslím, že co se týče personálu, podařilo se nám vybudovat dobrý tým lidí, které práce baví a mají rádi zákazníky, chtějí se jim věnovat a pomoct řešit jejich problémy.
To že jsem přijal pana Vyhnánka z Monimy neznamená v žádném případě, že bychom přijali i reklamační procesy z Monimy. My máme úplně jinou cestu, která se nám osvědčila a Vám se líbí. A tou je vstřícný přístup. Žádného z nás asi občas nemine něco reklamovat a proč kvůli tomu ztratit zákazníka.
Nechceme a ani nepůjdeme cestou nejlevnějšího prodejce, být nejlevnější za každou cenu. Máme nutné náklady na provoz, naše vyřizování reklamací je také poměrně nákladná záležitost, ale snažíme se mít dobré ceny plošně. proto neposkytujeme slevu při nákupu přes internet.Pro Vás je to koneckonců rychlejší a pohodlnější než přijít nakupovat osobně. I přesto se snažíme být mezi prodejnami s nejnižšími cenami a myslím, že se nám to i daří.
Přeji Vám všem i nadále co nejvíc spokojenosti s námi jako Vaším dodavatelem výpočetní techniky.
I ja jsem nespokojenym zakaznikem. I neuspesnou reklamaci jsem okusil.
Dokonce jsem byl nezavislym svedkem dohadovani jednoho klienta na reklamacich: problem byl v tom, ze udajne M pri montazi vypalovacky do PC lehce natrhla ochrannou samolepku (plombu) na krytu vypalovacky a technik M pozdeji nechtel reklamaci vadne mechaniky uznat, ze "je porusena plomba" (o cemz nebylo sporu), ale rovnez bylo evidentni, ze je plomba stale funkcni (tj. dostatecne garantuje ochranu proti otevreni). No proste horroooor.
Hadali se dve hodiny, zatimco ja a dalsi zakaznici cekali na dvorku.
Vubec, nekonecne cekani v M je na dennim poradku - a to i kdyz mate objednavku z internetoveho shopu a jdete jenom odebrat pripravene zbozi. Je tam treba fronta 10 lidi, maji cca 5 PC terminalu (prepazek) ale jen 1 (!) pracovnik je obsluhuje a druhy se stoura v nose u pokladny.
Na Monimě je pozitivní, že je v centru a dobře dostupná, když potřebuju něco do práce. Ale už jsem si taky spočítal, že když stojím 25 minut (slovy dvacet pět) jako druhý v pořadí ve frontě u pokladny, zatímco si ten člověk tam vyřizuje bůhvíco a potom nějak neumí vystavit doklad, tak se mi to prostě nevyplatí. Ani se pak neomluvili, a to se mi taková věc tam stala už dvakrát (čili asi 50 % případů).
V ceníku mají všechno možné, ale nikdy nic nemají na skladě. Cosi jsem si objednal, slíbili termín, když jsem si pro to přišel, tak prý "nemáme" a nakonec mi doporučili, abych se zkoušel ptát, třeba tak za týden.
Naposledy jsem vypěnil, když jsem potřeboval kabel Bitronics, přibližně 5 metrů dlouhý. Ten případ za pultíkem na mě pěkně dlouhou chvíli zíral s takovým zvláštním přihlouplým výrazem ve tváři a pak se mě zeptal, k čemu se takový kabel používá, že o tom ještě nikdy neslyšel. Tak jsem odešel, u volů už nikdy nakupovat nebudu.
Mám od nich jeden z legendárních 60 GB disků IBM, už mi ho jednou vyměnili - dostal jsem jiný kus stejné kvality ;-(
Teď mi na předběžný dotaz po telefonu řekli, že jsou ochotni mi vrátit peníze podle současného ceníku...
Tímto tě zdravím, Robine. Reklamace disků WD u tebe v PaKSu blahé paměti byly bezproblémové (i když si vzpomínám, že jednou jsem musel být krapet asertivní). Kde jsou ty časy.
Ještě drobnost na závěr. Pokud si myslíte, že problém s vyřizováním reklamací souvisí s nízkými cenami - můj nejotřesnější zážitek s vyřizováním reklamace je z firmy jménem Autocont. Jejich drzost neznala mezí. Myslím, že i taková Monima by se od nich mohla tu drzost učit.