dodo
Senior Member
Registrován: 11.08.2002
Příspěvků: 704
|
chodí to asi takhle.
mě volají lidi, jako člověku, který je připojil a nechal jim svoje číslo pro případ výpadku internetu.
pokud má někdo problém, dělám normální troubleshooting. získám, co nejvíc informací a podle toho usoudím, jestli si problém způsobil zákazník sám (výpadek proudu, otočená polarizace, chcíplá eth. karta, atd.). týká se to všech uživatelů nebo jen jednoho...
pak opingám co se dá, otracuju a hned je jasno. pokud je problém na vedlejším ap, přes které jede, tak volám vlastníkovi, pokud je na igw volám deu. pokud se nedovolám, píšu sms a mail.
vždy se to do pár hodin vyřeší a druhý den mi příjde mail, že byly nějaké problémy.
absolutně není důvod psát sem nějaké dopisy. to si vyříkej s tím, komu platíš.
na prohlížení stránek czf stačí. jestli chceš něco víc, zvol jiný způsob připojení.
|