Hmm ja mam naprn na gamecenter ping 17 ;-) Ale hraju tak do 100.Vejs uz to pro me vakt nema ce nu... Ne ze bych byl profik,ale snazim se a pomalu trenuju a dostavam se do formy ve ktery jsem byl pred 2 lety ;-)
Vidim ze CS se asi parit nebude. Co takhle nejakou strategii napr. StarCraft. K nekomu, kdo ma vykonejsi router by se nainstaloval Battle.Net server a jelo by se. Kdysy (1999) kdyz sem jeste nemel doma LAN tak sem to paril se sousedem pres seriovej port. Takze si myslim ze by se to dalo pres WiFi uplne v poho
StarCraft je skvela hra, ale ma jisty problem: nepodporuje primo TCP/IP.
Jak jsi to proboha myslel s tim battle.net? To jako ze si ho od blizzardu stahnes a rozjedes na svem stroji ci co? Jediny zpusob ktery znam je udelat IPX bridge, aby se dalo pripojit i z jinych siti. To je ale nesmysl, pokud by to melo byt ve vetsim.
Jestli znas zpusob, jak rozjet starcraft bo TCP/IP, tak sem s nim. Ty snad mas nejaky battle.net doma?
Pripadne rozject jeste Appletalkovej server pro nas jablickare :-))
Jako fakt bych to chtel po Appletalku videt...
Je to takovej nadhernej protokol co je absolutne looser frendly... jedina jeho nevyhoda je ze je strasne "ukecanej" a tak sam sobe zabira az 1/3 traficu :-)
Appletalk=smrt czfree ;-)
IMHO: Mam pocit ze wifi IPX ani APPLETALK nepodporuje
IMHO2:Serial 115200 takze celkem pozitelnej... A hlevne je tam furt kratkej ping... A o ten nam jde... Ping potrebujem pro fsechny realtime gamesy... Jediny u cehonam muze byt ping fuck jsou turnbase gamesy jako napr Warlordi nebo heroes :-(
mno zase vedle karty neumej routovat, to dela router
IPX je vesele routovatelny protokol (IMHO je v mnohem lepsi nez IPv4, ze znamych duvodu se neujal, ale mnoho jeho vyhod je v IPv6). CISCO, Linux a Novell ho routovat umi, jinak nevim.
Appletalk tusim, ze se da take routovat, v Novellu jsme si s tim sveho casu ('96?) hrali, ale pak byly vsechny Macy nahrazeny PCckama a bylo po problemech
IPX se globalne neujal, protoze Novell tak dlouho syslil patricne specifikace/licence/... pro sebe (a to nejen IPX), doufaje v to, ze vsechny site budou Novell, az se stal irelevantnim. Jeden kamarad delal systemaka u nejmenovane nadnarodky, ktera mela vlastni celesvetovou sit na IPX a Novellu
Svet mezitim prekousnul nevyhody IPv4 a vylepsil IPv4 tak, aby se dalo pouzit opravdu celosvetove (CIDR, multicast, ...), myslim ze uz nekdy na zacatku 90tych let byla BSD implementace IPv4, a vsichni zacli pouzivat tak IPv4, ze dneska uz vlasne nema alternativu.
Pametnici si vzpomenou na boj VHS / Beta / Video2000 (/U-matic). Vyhralo VHS, ikdyz bylo objektivne nejhorsi. A myslim, ze s IPv4 je to podobne - jednoduchost, marketing a nizka cena vitezi.
TO je dost blby... Nicmene strategie zas tak rychly pingy (nastesti) nepotrebujou. A o turn-base ani nemluvim, jsem v tomhle trosku old-school ale takovy HoMaMky sou celkem v klidu. Nebo takovej Starcraft by snad taky jel, vzhledem k tomu ze jsme ho parivavali ve 4lidech pres 3 seriovy kabely a jelo to (nechtejte vedet jak :-))))
Je fakt ze moc GAME-threadu tu neni, ale myslim (a doufam), ze parit se pres WiFi da..
JO battle.net server jsem kdysi (2 mesice) mel, bohuzel mi kleknul disk, ale dneska sem mluvil rano s DarkOne a ten mi rikal, ze v Debianovi staci apt-get bnetd. Nevim jestli je to dobre, protoze debiana nepouzivam. No kdo mate debiana tak to zkuste, jinak zkusim dat sourcy nekam na web.
Tak jsem si tedy stahl bnetd.deb package z debianu. Sice me zajima, jak rozjedu deb package na Redhatu 7.2, ale nejak to snad pujde. Sice bych byl radsi, kdybych mel tgz, ale protoze na strankach nevydali vubec nic, tak mi musi stacit tohle.
Hoho, no jestli na siti rozjedu Battle.NEt, tak to bude krutost. Jenom nevim, jestli to ta 200MHz masina utahne, snad to nebude az tak narocne.
Tak me napadlo, co takhle usporadat freeciv hru, sice to potrebuje hodne casu (jako kazda tahovka), ale neni to uplne nejhorsi vec. Klidne by se dal udelat i herni server, zadne rychle prenosy to zas tak nevyzaduje. A slo by to mozna i ve 30 lidech, to uz by byla masaz