No potrebovali bychom asi linux cs server, kde se da sehnat nevim....
Ale to neni jen o cs...
Janapriklad velice rad litma nad vychodni frontou s Il2 a tam je ping a packet los poznat jeste o hodne vic... Vono v tesnem manevrovani nad zemi opravdu jde i o milisekundy ;-)
A nedej boze kdyz clovek potka asteroid v Bridge Commanderovi :-)))
Celkem nerad rikam spatne zpravy, ale fakt je, ze myslenka gameseni na czfree je dle mne naivni.. Hraval jsem CS skoro 2 roky (breeze, proxim...) a az wifi je prvni zarizeni na kterem to jde hrat opravdu bez lagu, ovsem pouze na P2P spojich, maximalne pres AP. Ale i to je vetsinou spatne... Vojtas ma naprostou pravdu... pro dobre hrani je poterba odezva do 40ms.. a to se s wifi a cs kratkejma paketama na 2 hopy neda v zivote zvladnout....
pro informaci, Q3 je jeste narocnejsi.... UT2003 je asi stejne jako CS....
pls muzete mi nekdo vysvetlit (uplně jako nakymu blbovi :-) na cem teda zavisí ping ? co je to ten hop ? a vubec mi nejde do hlavy že když mi to běží 450 kbps a i víc, tak mam ping 150...
bukayy: ping=odezva posles paket zapnou se ti stopky, packet se odrazi od serveru co jsi ho tam poslal vrati se k tobe stopky se ti stopnou a ukaze se ti vyslednej cas...
450kbps je rychlost linky. Tzn muzes stanovat data maximalni rychlost 450 kbps ani o chlup vic :-)
Hop je ldefakto Lucni konik :-) Pocet Hopu znamena prez kolik APcek jde tvuj signal nez se dostane do transgasnetu a primo internetu...
ja jsem teda hral po LAN (cca 3-5 ms) i po modemu (150-250 ms) a oboji bylo hratelne. Tech 250 ms je sice hodne a na profi hrani to neni, ale kdyz si chcete obcas zastrilet, tak to jeste jde. A tady se bavime daloke mensich prodlevach, takze bych se nebal.