to vypada moc fajn, myslis, ze by ses mohl podelit o zdrojaky? radi bychom nahradili flashovou mapu, co mame na czela.netu, nejakou takovou podobnou te tve.
Dekuji za podporu Dlouho jsem premyslel jestli ma dalsi vyvoj smysl.
Protoze otazka je, jestli je mapa pres js vhodna pro velky pocet nodu. Asi bych mel udelat proof of concept na velky pocet nodu a jak se mapa bude chovat.
ps. co je v inputech ma svuj vyznam, po zalogovani si uzivatel muze editovat sve nody a administrator vsechny. Podle prav se dynamicky meni inputboxy z disabled na enabled. Barvicky vypadaji divne, protoze v alfa verzi nema smysl hrat si s barvickama v css. To je taky duvod ze js kod je relativne dost odladeny, tak html+css zaostava.
Upravy informace o nodu jde jak z mapy tak z backendu.
Zdrojaky pod zadnou licenci zatim nejsou. Project repository je na svn. Nez bude mapa v rozumnem stavu nemam zajem je uvolnovat. Viz jak dopadla flash mapa, ktera sla do sveta neodladena a kazde sdruzeni si ji pomenilo tak, ze spolecna stabilni verze je imho nerealna.
Zkousel jsem doma maly test a jako absolutni limit povazuji 500-1000 bodu zobrazenych najednou, realne spise 100. Dobra zprava je, ze se neumerne zvysuje akorat cas nacitani, ale samotna rychlost panningu mapy prakticky nezavisi na poctu zobrazenych markeru. Docela velkou zatezi se zdaji vektory pres svg ve ff. V ie7 to beha dost svizne. V polyline nevidim zadny problem krome rozumneho rozhranni, kde se budou zadavat.
Co z toho vyplyva...
Pri nasazeni na vetsi databazi je nerealne stahnout vsechny body najednou. 1 bod reprezentuje v xml datech cca 75bytu.
xml-rpc pracuje uz ted, dynamicky se nacitaji info o nodech pri kliknuti na ne, a taky se cachuji.
Me se zda jako dobry pristup dynamicke nacitani bodu, ktere se maji zobrazit ve viewportu s omezenim na maximalni zobrazeni najednou treba na 100 - pokud je jich vice, stejne se to stava neprehledne.
Malym orisem tu bude inteligence toho fetcheru, aby se nestahovala vsechna data i pri malem posunu mapy.
Pri poctu bodu cca 50, trva nacteni + zobrazeni do 2 sekund, coz je srovnatelne s dobou nacitani mapoveho podkladu. Obe veci se deji samo asynchronne nezavisle na sobe.