Ahoj, chtěla bych se zeptat na možnost připojení v ulici Nad lesním divadlem. Něco jsem našla na mapě (Anachronos?), ale nevím, jak napsat konkrétnímu člověku, který to spravuje. Za rady předem díky :-) Lucie
V okamžiku výpadku byl 10m od původního stroje připraven cca 14 dní nový HW s nainstalovaným běžícím OS, který jen čekal na přenesení nastavení, bohužel k tomu již nikdy nedošlo........
Aktuálně jede naše síť přez záložní konektivitu, pouze RIK je stále ještě odříznut (avšak i zde je možnost záložní konektivity - - stačí zrušit případně pevně nastavené konfigurace a použít DHCP (brána není aktuálně 10.40.2.1 ale 10.40.2.2 (DNS taktéž)) - jediným totálně odpojeným segmentem zustává 5G AP na Rikovi (cca 5 klientů)
rekapitulace
sít mimo RIK - zálohována okamžitě
RIK, SUB AP a 2,4 - výpadek 24h
RIK 5G AP - předpoklad 48h
bohužel toto je jen základní inet. konektivita, ostatní služby a nastavení, to jsou tuny práce............ HELP!!!
S velkou radosti poskytnu ja svou kapacitu k rozbehnuti zalohy RIKa u sebe (tech 40GB urcite najdu) a jak jsem hovoril s Kvetakem, on je ochoten rozbehnout zalohovaci system. Pokud takovy pocin bude pro dobro veci, bude mi cti. Onech 40GB by mohlo byt k dispozici na stroji, ktery temer porat bezi... takovyto stav konektivity se mi prachbidne nelibi a vyjdu vstric alespon takovymto pocinem
Myslim ze schani hlavne elektroniku ke konkretnimu typu disku, aby se dostal k datum tam ulozenym. Podivam se, zda nemam nekde tu Barracudu zasitou - pokud ano, dam vedet, myslim ze sem ji nekde mel...
pokud je tema aktualni, co se elektroniky tyce, zkusim kontaktovat chlapika, kterej se zabejva data rescue, a ma doma kvanta mrtvejch a polozivejch disku
Existuje odhad zacatku radneho provozu? Dostupnost sluzeb v hellu pozoruji z vice mist za posledni mesic pod 50%, coz hodnotim se statusem "v prdeli". Mam pocitat s navratem k funkcni siti nebo se cetne selhani budou nadale opakovat a pocet nefukcnich spoju zvetsovat?
Btw. je jiste zajimave promyslet vstupy do ruznych zspo, ovsem pri neschopnosti udrzet stavajici sit v chodu se ptam zda je na to ta nejlepsi chvile.
od samého začátku je naše síť postavena na dobrovolné a nehonorované práci lidí kteří chtějí pomáhat, učit se a baví je to........
i toto vlákno není o tom dávat termíny a záruky SLA 99% ale o tom pomoci….
samozřejmě pokud něco nefunguje, pak opravují nejprve linky k sobě a ve svém okolí, což je přirozené (momentálně spím denně 4 hodiny a StayD snad nespí vůbec), pokud něco nefunguje na stroji (AP Niva) na který jim byl dokonce tebou svévolně odepřen přístup - jak se máme mimochodem vůbec dozvědět že to nefunguje a jak to máme podle tebe opravit? nikdo z nás nemá účet a heslo na roota na stroji který nám patří…..
nyní odešel do věčných lovišť po dlouhé době bezvadného provozu router RIK, se všemi daty, nastaveními, systémy atd… atd… prosím zamyslete se, kolik je to práce a jak dlouho bude náprava trvat, mi prostě nevíme, nejsme zaměstnanci o.s. ale pracující lidé…….
Mimochodem ten HDD nemáš?
Pro ostatní, aby jste se nebáli nám hledaný disk případně zapůjčit - ten disk nebude zničen, vrátíme ho plně funkční i s původními daty.
omlouvám se za podtón, který můj příspěvek má, ale prostě mi neni do smíchu
Od doby co tam prave StayD neleze je to nestabilnejsi router v Hellu. Jak vis, o Nivu je dobre postarano a problemy ihned resim. Dal to rozebirat nebudu, uz jsme to prece probirali.
Mohl bys mi tedy odpovedet na polozene otazky?
Jinak me celkem nezajima kolik spis, ale proc kdyz vsichni vedeli a ze kdyz odejde RIK je vse vprdeli, neexistuje zaloha. Mas ve sprave majetek Hellu (ne tvuj) mnohokrate presahujicim hodnotou jednu starou sunku u me a spravu svereneho majetku nezvladas.
btw. Mel jsem za to ze se RIK zalohuje, alespon mi to bylo vzdy kdyz sem otazku nadnesl tvrzeno.
A, ne, onen disk nemam, jinak bych ho dal k dispozici.