Kdyz tam prijdete jen tak (Praha), tak s velkou pravdepodobnosti nebudou mit zbozi na sklade. Prakticky permanentne nemaj media.
Doporucuju nejdriv zkontrolovat, nebo primo objednat pres net a pak az si pro to dojet.
Ano, další agregátoři velkoobchodnich ceníků, vetsinou skladem nic(Brno ), vse na objednavku. Když se mi nechce platit a cekat na dopravku od naseho dodavatele, tak si to obednam k nim a zajdu tam(mam to za rohem), ceny +-standart
OT:velmi me pobavila historka meho kamarada, ktery tam chtel nakoupit cca 50 medii, koukl na web, skladem byly...zasel tam...pry nejsou, zasel zpatky domu, obednal pres webshop a okamzite tam sel zpatky....najednou byly media na svete :P
U položek, co se týdně mění cena nemá smysl je mít na sklad(to bývalo), pak by ty ztráty museli dotovat a zvyšovat tak ceny, což zákazníci tohoto řetězce moc nechtějí(že). Samozřejmě obvyklé položky, a ze statistik to docela jasně vyplývá, který to sou, mají vždy-ovšem přednostně pouze pro objednávky po netu. Aspoň v Brně to tak dělaj, co vím. Když něco chcete a nemáte na to objednávku, tak se podívaj jestli to maj náhodou ve více kusech a nebo jestli to nemá objednanej někdo jinej a jen se nečeká až si proto přijde...smyslem toho je, že mají čas objednávku vyhodnotit a sehnat náhradu za zboží, co zrovna maj, resp. ví, že to zboží co mají právě na skladě(třeba jen jeden kus) vám můžou dát, protože druhej den ráno přijde další kus. Cílem je uspokojit zákazníka co to chce hned, protože si proto už přišel a i toho co si to objednal, ale tím se jakoby zavázal že bude čekat až dostane pokyn k vyzvednutí. Zase se tím ošetří jen možná změna ceny. O nic jinýho nejde.
Mě to tak vyhovuje. Dřív to bylo horší. Chodit(ikdyž jen těch pár set metrů) pro věci dvakrát(nejdřív objednat a pak vyzvednout) bylo zbytečný. Telef. objednávka stála zase peníze navíc.