falconer
Newbie
Registrován: 24.02.2006
Příspěvků: 9
|
Ahoj, na síti mám několik spa-841 a uživatelé, co je mají na stole, jsou z nich dost neš?astní. Ani by tak nevadil na první pohled laciný vzhled a špatně čitelný displej, jako problémy se zvukem. Volající si stěžují, že špatně slyší... Dlouho jsem bezúspěšně laboroval s nastavením. Částečným řešením je držet sluchátko tak, aby byl mikrofon přesně před ústy. Dále nám v telefonu nefungoval dhcp client. Použil jen ip a masku, dns servery ignoroval. Statické nastavení situaci vyřešilo. Při aktivaci hlasitého adposlechu a následovném přepnutí stejným tlačítkem do sluchátka se hovor bezdůvodně ukončí. Mohl bych pokračovat, ale zkrátka tenhle telefon mě zklamal. Naopak perfektní zkušenosti mám s adaptéry Linksys PAP2 a Cisco ATA 136. Lídé, kteří přes ně telefonují nepoznali rozdíl. Cisco nám vyřešilo problémy s faxováním. Jak už tady zaznělo, doporučuji také používat klasické telefony prostřednictvím adaptérů. Btw, němel jste někdo v ruce nové telefony od Linksys (Sipura)?
|