dodo
Senior Member
Registrován: 11.08.2002
Příspěvků: 704
|
nelepší je, zavolat si na čtú a zeptat se. chtít p. hoffmanovou.
musíš sepsat nějaké všeobecné podmínky.
podle § 81 odst. 2 zákona
č. 151/2000 Sb., o telekomunikacích a o změně dalších zákonů, obsahovat všeobecné podmínky.
Všeobecné podmínky by měly zejména obsahovat
- název provozovny a její adresu ( poskytovatel služby),
- popis telekomunikačních služeb které poskytujete, jejich rozsah, na základě čeho je poskytujete, jakým technickým
zařízením,
- kdo bude uživatelem těchto služeb, podmínky vzájemných vztahů mezi poskytovatelem a uživatelem,
- práva a povinnosti poskytovatele služeb a uživatelů služby,
- způsob uplatnění odpovědnosti za vady poskytnuté veřejné telekomunikační služby (dále jen "reklamace"), včetně
údajů o tom, kde lze reklamaci uplatnit, vymezení území, na němž se telekomunikační služba poskytuje,
- údaj o způsobu zveřejnění ceny za poskytování telekomunikační služby, způsob jejího účtování a placení,
- způsob hlášení poruch a termíny jejich odstranění,
- nároky uživatele telekomunikační služby, jestliže její poskytovatel přeruší poskytování této služby,
- podpis oprávněného žadatele o poskytování telekomunikační služby.
|