rsaf
Senior Member zastupce cloudu 10.152
Registrován: 16.01.2003
Příspěvků: 866
|
Pokud se nepletu, tak podpora Cisca - pokud si ji primo nezaplatis - je v podstate zadna.
Maji ale ruzne hezke (a hlavne poradne drahe) programy rozsirene zaruky/podpory/servisu (naprosto bezne vymena vadneho kusu do 24 hodin, pristup k veskeremu SW ve feature setu po dobu platnosti kontraktu, podpora az do takove urovne, ze pokud mas neco ve stavu ze je tvoje sit mimo provoz, tak se tim jejich TACman zabyva non-stop az do fixnuti problemu).
Jako dobra varianta se mi jevi (ze, Shake) nakup starsich Cisco switchu (ebay apod.), sw se lehce stahne z cisco webu (o legalnosti tohoto kroku se bavit nebudeme, verze IOS ve switchi nikdy niko kontrolovat nebude...) - cena je rekneme stejna jako u "jakychkoliv jinych switchu", zaruka na HW neni (ale zase z vlastni zkusenosti - nekazi se to, pokud se pokazi tak vetsinou zpusobem ze to zrusi bourka...)
Stabilita je naprosto perfektni (neseka se... - treba jeden switch mi 14 dnu jel bez potizi na napajecim kabelu ktery jiskril, nejaky obycejny by to asi nezvladnul), kdyz porovnam starsi cisco s novym cimkoliv tak jsou funkce u cisca lepsi a to mi krasne vyvazi to, ze na to nemam zaruku
Jenom pro zajimavost, aktualni vypis z jednoho meho Cisca
sw-uRady#sh ver
Cisco Internetwork Operating System Software
IOS (tm) C2950 Software (C2950-I6Q4L2-M), Version 12.1(22)EA4a,
...
sw-uRady uptime is 2 years, 29 weeks, 3 days, 6 hours, 28 minutes
je to v rozvadeci, ktery je venku - v zime zima, v lete horko, zivi to pouze mala 500ka UPSka (budiz toto pochvalou pro Cisco i rozvodne zavody)
__________________
Lide v CZFree se dělí na tři skupiny: 1) deu; netdave 2) ti co znají jejich čísla 3) ti ostatní
|